Oftest Stillede Spørgsmål

Der følger udover selve lokalet, alle vores faciliteter med. Det indbefatter vores anretterkøkken, fire dametoiletter og to herretoiletter, en garderobe med bøjler, borde med målene 180×80 cm og hvide stole til antal af gæster, alt slags service til fri benyttelse og slutrengøring. 

Vores køkken er udstyret med  4 kogeplader, en industriovn, industriopvasker og vask, fire køleskuffer, en lille køleskab og et stort køleskab, to kaffemaskiner og en lille fryser. Grundet den beskedne størrelse, anbefaler vi ikke at der tilberedes en hel middag i køkkenet og at man ikke er mere end 2-3 køkkenpersonale. 

Hos os er man velkommen til at medbringe alt pånær serveringspersonale. Denne undtagelse har vi fordi vores personale kender stedet bedst, kan betjene vores maskiner og ved hvordan man passer på vores faciliteter. Vi tager ikke proppenge hvis i vælger andre leverandører end dem vi anbefaler. Det er helt op til jer hvem i ønsker at bruge til f.eks. catering og blomster. 

Fester skal slutte senest kl.04 i salen.

Det er tilladt at spille musik helt indtil festen slutter, så længe at alle vinduer og døre ud mod parkeringspladsen er lukkede.

Der ingår altid slutrengøring i leje af salen. Dette indebærer, at vores rengøring vasker køkkenet ned, ordner og vasker toiletter, rengøre vindueskarme for snavs og vasker gulvet i salen.

Det du skal gøre, hvis ikke du tilkøber oprydning af os, er følgende: 

Alt udstyr skal afleveres rengjort og der skal foretages grundig oprydning. Alt skal vaskes op og sættes på de anviste pladser i skabe og kurve, køkkenet skal ryddes og alle overflader skal tørres af med en klud, termokander skal tømmes og skylles, alle gulve fejes, borde tørres af (også på underkanten), al form for skrald skal fjernes (også på toiletterne), udvendige arealer opryddes og holdes fri for affald. Sker der uheld som indbefatter kropslige væsker, er det lejers ansvar at sørge for at der bliver helt rengjort efter dette. Spildes der på trægulvene i Festsalen forventes det, at lejer straks sørger for at der bliver tørret op og gjort rent efter dette.  Festsalen Hillerød forbeholder sig ret til at fakturere ikkerengjort service til 3,50 kr. pr. stk. med et opstartsgebyr på 250 kr. og mangelfuld oprydning samt ekstraordinær rengøring faktureres til 650,00 kr. i timen. 

Vi råder over 30 parkeringspladser fra fredag kl.16.00 til og med søndag.

Parkering på disse pladser er gratis, men man skal huske at ind-tjekke sin nummerplade på vores tablet som er placeret ved garderoben. Man skal gøre dette inden for 15 minutter efter ankomst.

Ved parkering ved hoveddøren skal man straks ind-tjekke sin nummerplade på tabletten.

Vi har desværre ikke mulighed for at refundere eventuelle bøder hvis ikke man gør ovenstående.

Det er vi verdensmestre i!

Vi har mere end 35 års erfaring med at planlægge events og kan assistere i den grad I har brug for. Vi kan hjælpe med de fleste forespørgsler på f.eks. udstyr, underholdning og dekoration.

Ring eller skriv til os helt uforpligtende og lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe dig.

Det er helt frit om man ønsker at leje udstyr af os eller medbringe sit eget. Vi har et stort katalog af udstyr man kan leje og som vi ved passer til stedet og virker, men du er meget velkommen til at medbringe dit eget.

Det eneste du ikke må medbringe, er serveringspersonale. Det er kun vores personale der må bruges til dette.

Depositum betales når den endelige reservation/aftale om lejemålet foreligger. Lejen skal betales senest 1 md. før arrangementet og udlejer skal bekræfte reservationen, for at lejeaftalen er gældende. Udlejer har ret til at annullere reservationen, såfremt lejen ikke betales til aftalte tid. I det tilfælde, vil betalt depositum ikke blive tilbagebetalt. Ved reservation ud over det aftalte antal gæster, skal udlejer have besked senest 7 dage før. Der kan ikke foretages tilbagebetaling for lavere antal gæster efter en mdr. før arrangementet. Minimum afregning for 50 gæster. 

Ved force majeure (strejke, ildløs, vandskade, forstyrrelser i el- og varme leverancer, lukning af festsal, m.m.) er udlejer berettiget til annullering eller indskrænkning af arrangementet uden erstatningspligt overfor lejer. Såfremt udlejer af tvingende årsag, er nødsaget til at annullere aftalen får lejer sit depositum/fuld og betalt leje retur. Der kan ikke gøres krav mod udlejer for eventuel annullering af aftalen.Ved manglende fremmøde har udlejer krav på fuld betaling for arrangementet. Festsalen Hillerød returnerer depositum, evt. med fradrag til lejer efter endt arrangement. 

Ja, det kan du godt.

Vi har et stort katalog af forskelligt udstyr og mange rekvisitter til temafester.

Ring eller skriv til os, og lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe dig.

Ja, det kan du godt inden for vores frist.

Ved afbestilling mindre end 120 dage før arrangementets start, forbeholder Festsalen Hillerød sig ret til at fakturere 100% af lejebeløbet. Ved hel eller delvis afbestilling mindre end 8 dage før lejemålets start, afregnes 100% af lejen samt de aftalte ekstra leverancer og depositum returneres. Ved afbestilling inden for 6 måneders perioden før arrangementets start, returneres depositum ikke. 

Festsalen kan overtages kl. 08.00 på den pågældende dato og skal afleveres opryddet dagen efter kl. 06.00.  

Såfremt der ikke er nogen arrangementer i Festsalen, er det i nogle tilfælde muligt at lave en særaftale om overtagelse fredag aften eller man kan sikre sig adgang til Festsalen hele weekenden, fra fredag kl.12.00 til søndag kl.12.00 for 8.000 kr.  

TJENERPAKKER